نورالسّلام

موسسه قرآنی زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی
مشخصات بلاگ
نورالسّلام

برگزار کننده ی کلاس های قرآن در سطوح مختلف
رشت، خیابان مطهری، خواهر امام، نرسیده به حرم مطهر، روبروی پوشاک حبیب‌زاده، بن‌بست شهید بهشتی، پلاک 63، تلفن: 3221204-0131

طبقه بندی موضوعی

۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۰ ثبت شده است

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی گیلان، در مراسم 24 خرداد جاری که جمعی از قرآن آموزان و اولیاء آنان حضور داشتند، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان با بر شمردن جایگاه قرآن کریم در نظامی اسلامی اولین وظیفه والدین را تربیت دینی فرزندان در امر قرآن کریم دانست.

حجت الاسلام سید حسین گلمیرزاده با بیان فعالیت های ضد دینی دشمن ، نظارت بر فرزندان را از دیگر وظایف والدین برشمرد.

مسئول دبیر خانه ستاد رسیدگی به امور مساجد استان خاطر نشان کرد : از جمله سیاست های سازمان تبلیغات اسلامی انتقال فعالیت های قرآنی به درون خانواده ها با هدف ایجاد خانواده های قرآن محور است که در این زمینه قطعاً نقش والدین بسیار مهم و اثر گذار است.

در پایان این مراسم مجوز موسسه قرآنی نور السلام شهرستان رشت از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی استان به مسؤل موسسه تحویل شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۹۰ ، ۱۷:۳۷
سه شنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۰، ۰۲:۵۹ ب.ظ

افزایش موسسات قرآنی دارای مجوز موقت در گیلان

کارشناس دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی استان گیلان از افزایش موسسات قرآنی دارای مجوز موقت در استان خبر داد.

حمید کوهپیما در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در راستای حمایت و واگذاری فعالیتهای قرآنی به موسسات قرآنی تاسیس شده از طرف مردم، دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان با همکاری و تائید سازمان دارالقرآن الکریم کشور اقدام به صدور مجوز موقت فعالیت شش ماهه برای موسسه قرآنی مردمی نورالسلام کرده است.

وی اظهار داشت: در گیلان 36 موسسه قرآنی فعال و دارای مجوز فعالیت از دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان مشغول ارائه آموزشهای قرآن هستند که از این تعداد 24 موسسه قرآنی مردمی موقت با توجه به صدور مجوز به فعالیتهای آموزشی، تبلیغی و ترویجی قرآن کریم اشتغال دارند و فعالیت این موسسات شش ماهه بوده که پس از این مدت مورد بررسی قرار گرفته که در صورت احراز شرایط ، مجوز دائمی دریافت می کنند.

مسئول دارالقرآن الکریم گیلان گفت: تعداد 12 موسسه نیز دارای مجوز فعالیت دائم از سوی معاونت ارتباطات و امور اجتماعی سازمان دارالقرآن الکریم کشور هستند.

 ویگسترش فعالیتهای قرآنی در زمینه های آموزشی، پژوهشی، تبلیغی و ترویجی به ویژه نهضت قرآن آموزی در بین اقشار مختلف مردم با انگیزه غیرتجاری، غیر سیاسی و غیر صنفی از اهداف تاسیس موسسات قرآنی عنوان کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ خرداد ۹۰ ، ۱۴:۵۹