نورالسّلام

موسسه قرآنی زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی
مشخصات بلاگ
نورالسّلام

برگزار کننده ی کلاس های قرآن در سطوح مختلف
رشت، خیابان مطهری، خواهر امام، نرسیده به حرم مطهر، روبروی پوشاک حبیب‌زاده، بن‌بست شهید بهشتی، پلاک 63، تلفن: 3221204-0131

طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در آبان ۱۳۹۱ ثبت شده است

مسئول دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان از صدور 18 گواهی‌نامه دوره تربیت معلم قرائت قرآن کریم سطح 1 برای قبول‌شدگان این دوره در استان گیلان خبر داد.

حمید کوه‌پیما، در گفت‌و‌گو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه گیلان، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: این دوره با موافقت دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان گیلان و با همکاری مؤسسه قرآنی مردمی نورالسلام و از اعتبار طرح‌های نیم درصد اجرا شد.

وی تصریح کرد: 18 نفر از افراد پس از ثبت‌ نام و حضور در کلاس‌های دوره تربیت معلم قرائت قرآن کریم، موفق به کسب نمره قبولی در آزمون پایان دوره شدند که گواهی آنان صادر و به آنان اهدا شد؛ همچنین این گواهینامه دارای ارزش آموزشی به میزان 120 ساعت است.

مسئول دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان گیلان از برگزاری جلسات توجیهی با مؤسسات و خانه‌های قرآنی در استان خبر داد و بیان کرد: به همراه مدیر عامل اتحادیه مؤسسات قرآنی استان گیلان در سه ماه گذشته شهریور، مهر و آبان با حضور در ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های تابعه ضمن آشنایی با نحوه فعالیت کانون قرآن ادارات، جلسات مشترکی نیز با فعالان قرآنی در مؤسسات و خانه‌های قرآنی استان برگزار شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۱ ، ۰۸:۵۱