نورالسّلام

موسسه قرآنی زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی
مشخصات بلاگ
نورالسّلام

برگزار کننده ی کلاس های قرآن در سطوح مختلف
رشت، خیابان مطهری، خواهر امام، نرسیده به حرم مطهر، روبروی پوشاک حبیب‌زاده، بن‌بست شهید بهشتی، پلاک 63، تلفن: 3221204-0131

طبقه بندی موضوعی

۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۲ ثبت شده است

دیگر همه می‌دانند اصلی ترین و راهبردی ترین مواضع انتخاباتی کشور توسط رهبر معظم انقلاب اتخاذ خواهد شد و تحلیل گران داخلی و خارجی در این ایام منتظر اظهار نظرهای انتخاباتی ایشان هستند.

امسال هم قطعا مواضع ایشان جهت گیری‌های مردم را تعیین خواهد کرد و درانتخابات ۹۲ باید  منتظر شاخص‌هایی باشیم که رهبری با توجه به نیاز مقطع فعلی انقلاب اسلامی‌طرح می‌کنند اما در عین حال بازخوانی شاخص‌های تبیین شده در گذشته نیز ضروری و راهگشاست.

تشخیص این که کدامیک از افرادی که خود را در معرض رای مردم قرار می‌دهند با این شاخصه‌ها تطبیق دارد بر عهده مردم هوشیار ایران عزیز است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ خرداد ۹۲ ، ۱۰:۵۴
جمعه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۴۸ ق.ظ

100 خصلت از خصوصیات رفتاری پیامبر(ص)

به گزارش سرویس فرهنگی مشرق، آنچه در پی می‌آید بیان ۱۰۰ خصلت از خصوصیات رفتاری پیامبر اکرم(ص) است که بازگوکننده بخشی از سلوک فردی و اجتماعی و سبک زندگی آن حضرت می‌باشد. 

بی‌شک تأسی به سیره و سنت آن حضرت براساس آیه‌‌کریمه «و لکم فی رسول‌الله اسوه حسنه» و از جمله آنچه در این مطلب به آن اشاره شده، راهگشای مشکلات و مسائل مبتلا به جامعه مسلمانان خواهد بود.


۱-هنگام راه رفتن با آرامی و وقار راه می رفت

۲-در راه رفتن قدم ها را بر زمین نمی کشید.

۳-نگاهش پیوسته به زیر افتاده و بر زمین دوخته بود.

۴-هرکه را می دید مبادرت به سلام می کرد و کسی در سلام بر او سبقت نگرفت.

۵-وقتی با کسی دست می داد دست خود را زودتر از دست او بیرون نمی کشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ خرداد ۹۲ ، ۱۱:۴۸