نورالسّلام

موسسه قرآنی زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی
مشخصات بلاگ
نورالسّلام

برگزار کننده ی کلاس های قرآن در سطوح مختلف
رشت، خیابان مطهری، خواهر امام، نرسیده به حرم مطهر، روبروی پوشاک حبیب‌زاده، بن‌بست شهید بهشتی، پلاک 63، تلفن: 3221204-0131

طبقه بندی موضوعی
زهرا طلوعی مدیرعامل موسسه نورالسلام شهرستان رشت در گفتگو با خبرگزاری بین المللی قرآنی ایران ایکنا گفت:دوره تربیت معلم مفاهیم سطح ۱ که از سوی اتحادیه موسسات و تشکل های قرآنی مردمی استان گیلان جهت اجرا به ای موسسه واگذار گردیده است بزودی در موسسه نورالسلام شهرستان رشت برگزار خواهد شد.
وی گفت: از آنجا که این دوره براساس شناسه سازمان دارالقرآن الکریم کشور برگزار می شود گزارش مراحل ابتدایی و مقدماتی شامل آزمون های ورودی مشخصات شرکت کنندگان و نیز اسامی اساتید دوره جهت تائید نهایی و صدور مجوز و کد دوره از سوی سازمان تبلیغات اسلامی استان به سازمان دارالقرآن کشور ارسال گردیده و امیدواریم طی بزودی مجوز دوره صادر شود.
مدیر عامل موسسه نورالسلام شهرستان رشت گفت: در این دوره پس از طی آزمون های ورودی ۲۲ نفر موفق به اخذ نمره قبولی گردیدند و در دوره شرکت خواهند نمود که افراد یادشده از شهرهای مختلف استان هستند.
وی در خصوص محتوای دروس و سرفصل های این دوره گفت: عناوین دروس این طرح شامل روش تدریس ترجمه و مفاهیم قرآن‌کریم آشنایی با علوم قرآنی فنون معلّمی و روانشناسی تربیتی آموزش عربی(۱)- صرف و نحو-احکام عمومی و احکام قرآنی و اخلاق و تربیت اسلامی(اخلاق معلمی) مجموعا به ارزش آموزشی ۱۶۶ ساعت خواهد بود که ۷۹ساعت آن حضوری و ۸ساعت آن غیر حضوری است.
طلوعی زمان برگزاری دوره را از نیمه دوم اسفند آغاز و تا خرداد ۹۳ ادامه خواهد داشت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۰۹

نظرات  (۲)

۱۸ دی ۰۲ ، ۱۳:۳۶ لیلا حیدرپور چاله سرا

میخواهم در دوره تربیت معلم قران ثبت نام کنم

۱۸ دی ۰۲ ، ۱۳:۳۷ لیلا حیدرپور چاله سرا

میخواهم در دوره تربیت معلم قران ثبت نام کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی