نورالسّلام

موسسه قرآنی زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی
مشخصات بلاگ
نورالسّلام

برگزار کننده ی کلاس های قرآن در سطوح مختلف
رشت، خیابان مطهری، خواهر امام، نرسیده به حرم مطهر، روبروی پوشاک حبیب‌زاده، بن‌بست شهید بهشتی، پلاک 63، تلفن: 3221204-0131

طبقه بندی موضوعی

مسئول دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان از صدور 18 گواهی‌نامه دوره تربیت معلم قرائت قرآن کریم سطح 1 برای قبول‌شدگان این دوره در استان گیلان خبر داد.

حمید کوه‌پیما، در گفت‌و‌گو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه گیلان، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: این دوره با موافقت دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان گیلان و با همکاری مؤسسه قرآنی مردمی نورالسلام و از اعتبار طرح‌های نیم درصد اجرا شد.

وی تصریح کرد: 18 نفر از افراد پس از ثبت‌ نام و حضور در کلاس‌های دوره تربیت معلم قرائت قرآن کریم، موفق به کسب نمره قبولی در آزمون پایان دوره شدند که گواهی آنان صادر و به آنان اهدا شد؛ همچنین این گواهینامه دارای ارزش آموزشی به میزان 120 ساعت است.

مسئول دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان گیلان از برگزاری جلسات توجیهی با مؤسسات و خانه‌های قرآنی در استان خبر داد و بیان کرد: به همراه مدیر عامل اتحادیه مؤسسات قرآنی استان گیلان در سه ماه گذشته شهریور، مهر و آبان با حضور در ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های تابعه ضمن آشنایی با نحوه فعالیت کانون قرآن ادارات، جلسات مشترکی نیز با فعالان قرآنی در مؤسسات و خانه‌های قرآنی استان برگزار شد.

کوه‌پیما گفت: در این جلسات که با حضور اکثر مؤسسات و خانه‌های قرآنی و با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مربوطه صورت می‌گرفت در خصوص فعالیت‌های قرآنی و روند بهبود این فعالیت‌ها بحث و گفت‌و‌گو شد.

وی به اهداف برگزاری این نشست‌ها اشاره کرد و گفت: هدف از تشکیل این جلسات، ارائه و ابلاغ آئین‌نامه‌های سازمان دارالقرآن الکریم و چگونگی تعامل با اداره تبلیغات اسلامی، اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی استان و دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان و سایر ادارات همچنین اطلاع‌رسانی از فعالیت‌ها و تلاش‌های صورت گرفته در عرصه آموزش و ترویج قرآن بود.


ایرنا-صدور گواهی‌نامه دوره تربیت معلم قرائت قرآن سطح 1 در گیلان

ایکنا-صدور گواهی‌نامه دوره تربیت معلم قرائت قرآن سطح 1 در گیلان

 منبع: ایسنا، ایکنا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۸/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی