نورالسّلام

موسسه قرآنی زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی
مشخصات بلاگ
نورالسّلام

برگزار کننده ی کلاس های قرآن در سطوح مختلف
رشت، خیابان مطهری، خواهر امام، نرسیده به حرم مطهر، روبروی پوشاک حبیب‌زاده، بن‌بست شهید بهشتی، پلاک 63، تلفن: 3221204-0131

طبقه بندی موضوعی

مدیر مؤسسه قرآنی نورالسلام رشت با بیان اینکه خانواده‌ها باید سمت و سویی موازی با اهداف مؤسسات قرآنی در منازل درپیش گیرند، یادآور شد: تربیت قرآنی فرزندان تنها با آوردن به کلاس‏های قرآنی محقق نمی‏شود.

زهرا طلوعی، مدیرعامل مؤسسه قرآنی نورالسلام رشت در گفت‏وگو با ایکنا شعبه گیلان در خصوص این مؤسسه قرآنی اظهار کرد: مؤسسه قرآنی نورالسلام رشت از سال ۸۵ فعالیت خود را در زمینه آموزش قرآن آغاز کرد.

وی افزود: این مؤسسه از سال ۹۰ با مجوز رسمی از سازمان تبلیغات اسلامی به اشاعه فرهنگ قرآنی و تربیت قرآن‌‏آموزان در سطوح مختلف می‏‌پردازد و فضای معنوی جامعه را با کلام نور عطرآگین می‏کند.

مدیر مؤسسه قرآنی نورالسلام با بیان اینکه در این مؤسسه دوره‏های قرآنی متفاوتی برگزار می‏شود، تصریح کرد: برگزاری دوره‏های آموزشی «آیه‏های نور» با رویکرد آموزش آیات موضوعی قرآن برای گروه سنی ۴ تا ۶ سال در این مؤسسه برگزار شده و همواره مورد استقبال متقاضیان قرار می‏گیرد.

طلوعی اضافه کرد: ما در این مؤسسه برای متقاضیان در سنین پیش‏دبستانی پس از آموزش الفبا به آموزش روخوانی درست قرآن و قواعد قرآنی می‏پردازیم که در صورت تمایل و استعداد قرآن‏آموزان، حفظ قرآن را با آنان آغاز می‏کنیم.

وی با اعلام اینکه در ابتدا حفظ سوره‏های کوچک قرآن رویکرد ما در حفظ قرآن ویژه نونهالان است، تأکید کرد: ما در زمینه آموزش قرآن و ایجاد اثرات مثبت آن در روحیات و زندگی قرآن‏آموزان، نیازمند همکاری کامل والدین هستیم.

مدیر مؤسسه قرآنی نورالسلام با بیان اینکه خانواده‏ها باید سمت و سویی موازی با اهداف مؤسسات قرآنی در منازل درپیش گیرند، یادآور شد: تربیت قرآنی فرزندان تنها با آوردن به کلاس‌‏های قرآنی محقق نمی‌‏شود بلکه فضای منازل و ارتباط والدین نیز باید بر طبق اصول قرآنی باشد.

طلوعی ابراز کرد: تحقق تربیت قرآنی فرزندان از بروز آسیب‏های اجتماعی در فرزندان و فضای خانواده پیشگیری می‌‏کند و با آگاهی‌‏بخشی به فرزندان آنان را از گزند بسیاری از بیماری‌‏های اجتماعی مصون می‌‏دارد.

وی در ادامه با اشاره به اثرات مثبت فراوان اشاعه فرهنگ قرآنی در جامعه، تاکید کرد: موسسات قرآن می‏توانند در اشاعه فرهنگ قرآنی به عنوان پیشتاز و یاریگر عمل کنند لذا در این زمینه نیازمند پشتیبانی و حمایت مالی و فرهنگی هستند.

مدیر مؤسسه قرآنی نورالسلام در پایان خاطرنشان کرد: با رفع مشکلات مالی و فرهنگی در موسسات، این مکان‌ها می‏توانند به برنامه‏های تفریحی، شاد و سالم مجهز شوند که در کنار برنامه‌‏های قرآنی برقرار شده و موجبات جذب بیشتر فرزندان را به قرآن و فعالیت‌‏های قرآنی فراهم کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۷/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی